Зварот дырэктара

ПАВАЖАНЫЯ НАВЕДВАЛЬНІКІ!

Шчыра рады вітаць Вас на афіцыйным сайце дзяржаўнага прадпрыемства «СТАЛIЧНЫ ТРАНСПАРТ I СУВЯЗЬ»

На сайце Вы можаце атрымаць інфармацыю аб праводзімай намі рабоце, уносіць свае прапановы па пытаннях руху транспарту. Інфармацыя, размешчаная на нашым сайце, будзе пастаянна папаўняцца і абнаўляцца, яна заўсёды дапаможа тым, хто ў ёй мае патрэбу.



Дзяржаўная ўстанова «Сталічны транспарт і сувязь» створана ў выніку рэарганізацыі ў форме вылучэння са складу транспартнага камунальнага унітарнага прадпрыемства «Мінсктранс» (рашэнне Мінскага гарвыканкама ад 25 мая 2006 г. № 1040). Рашэннем Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта ад 18 мая 2018 №1556 ўстанова пераўтворана ў дзяржаўнае прадпрыемства "Сталічны транспарт і сувязь". 

Галоўнымі мэтамі дзейнасці прадпрыемства з'яўляюцца арганізацыя абслугоўвання насельніцтва гарадскім і прыгарадным пасажырскім транспартам у рэгулярных зносінах, а таксама арганізацыя паслуг ведамаснай электрасувязі.

Што ўдалося зрабіць:

На першым этапе работы прадпрыемства была праведзена пашпартызацыя ўсіх гарадскіх і прыгарадных маршрутаў у рэгулярных зносінах, а таксама распрацаваны і ўведзены ў дзеянне раскладу па экспрэсным аўтобусным маршрутах ( «маршрутным таксі»).

Важнай задачай дзяржаўнага прадпрыемства «Сталічны транспарт і сувязь» з'яўляецца пастаяннае ўдасканаленне маршрутнай сеткі. Так у сувязі з адкрыццём у 2007, 2012, 2014 гадах новых станцый метрапалітэна праведзена рэарганізацыя гарадской і загараднай маршрутнай сеткі.

Сумесна з дзяржаўным прадпрыемствам «Мінсктранс» і дзяржаўным прадпрыемствам «Мінскі метрапалітэн» ўведзена аўтаматызаваная сістэма аплаты праезду.

У перыяд з 2014 г. па 2015 г. актыўна распрацоўвалася і была ўведзена ў дзеянне аўтаматызаваная сістэма дыспетчарскага кіравання маршрутнымі таксі (АСДК-МТ). Дадзеная сістэма дазваляе ажыццяўляць кіраванне і кантраляваць рух аўтобусаў на працягу ўсяго перыяду іх працы.

Для зручнасці пасажыраў ў 2016 г. запушчана сістэма інфармавання аб руху экспрэсных аўтобусных маршрутаў (on-line) у рэжыме рэальнага часу.

Што не ўдалося зрабіць:

Забяспечыць прыярытэт руху грамадскага транспарту на вулічна-дарожнай сеткі г. Мінска, у частцы стварэння выдзеленых палос руху для аўтобусаў, тралейбусаў і трамваяў, і рэалізацыі праекта па прыярытэтнаму праезду скрыжаванняў грамадскім транспартам.

Не рэалізаваныя праекты па развіцці магістральнага віду транспарту - трамвая.


Падпісацца на рассылку навін
2
1
8
3
4
5
6
7