
ПАВАЖАНЫЯ НАВЕДВАЛЬНІКІ!
Шчыра рады вітаць Вас на афіцыйным сайце дзяржаўнага прадпрыемства «СТАЛIЧНЫ ТРАНСПАРТ I СУВЯЗЬ»
На сайце Вы можаце атрымаць інфармацыю аб праводзімай намі рабоце, уносіць свае прапановы па пытаннях руху транспарту. Інфармацыя, размешчаная на нашым сайце, будзе пастаянна папаўняцца і абнаўляцца, яна заўсёды дапаможа тым, хто ў ёй мае патрэбу.
Дзяржаўная ўстанова «Сталічны транспарт і сувязь» створана ў выніку рэарганізацыі ў форме вылучэння са складу транспартнага камунальнага унітарнага прадпрыемства «Мінсктранс» (рашэнне Мінскага гарвыканкама ад 25 мая 2006 г. № 1040). Рашэннем Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта ад 18 мая 2018 №1556 ўстанова пераўтворана ў дзяржаўнае прадпрыемства "Сталічны транспарт і сувязь".
Галоўнымі мэтамі дзейнасці прадпрыемства з'яўляюцца арганізацыя абслугоўвання насельніцтва гарадскім і прыгарадным пасажырскім транспартам у рэгулярных зносінах, а таксама арганізацыя паслуг ведамаснай электрасувязі.
Што ўдалося зрабіць:
На першым этапе работы прадпрыемства была праведзена пашпартызацыя ўсіх гарадскіх і прыгарадных маршрутаў у рэгулярных зносінах, а таксама распрацаваны і ўведзены ў дзеянне раскладу па экспрэсным аўтобусным маршрутах ( «маршрутным таксі»).
Важнай задачай дзяржаўнага прадпрыемства «Сталічны транспарт і сувязь» з'яўляецца пастаяннае ўдасканаленне маршрутнай сеткі. Так у сувязі з адкрыццём у 2007, 2012, 2014 гадах новых станцый метрапалітэна праведзена рэарганізацыя гарадской і загараднай маршрутнай сеткі.
Сумесна з дзяржаўным прадпрыемствам «Мінсктранс» і дзяржаўным прадпрыемствам «Мінскі метрапалітэн» ўведзена аўтаматызаваная сістэма аплаты праезду.
У перыяд з 2014 г. па 2015 г. актыўна распрацоўвалася і была ўведзена ў дзеянне аўтаматызаваная сістэма дыспетчарскага кіравання маршрутнымі таксі (АСДК-МТ). Дадзеная сістэма дазваляе ажыццяўляць кіраванне і кантраляваць рух аўтобусаў на працягу ўсяго перыяду іх працы.
Для зручнасці пасажыраў ў 2016 г. запушчана сістэма інфармавання аб руху экспрэсных аўтобусных маршрутаў (on-line) у рэжыме рэальнага часу.
Што не ўдалося зрабіць:
Забяспечыць прыярытэт руху грамадскага транспарту на вулічна-дарожнай сеткі г. Мінска, у частцы стварэння выдзеленых палос руху для аўтобусаў, тралейбусаў і трамваяў, і рэалізацыі праекта па прыярытэтнаму праезду скрыжаванняў грамадскім транспартам.
Не рэалізаваныя праекты па развіцці магістральнага віду транспарту - трамвая.